Arezzo

Deprecated function: implode(): Passing glue string after array is deprecated. Swap the parameters in drupal_get_feeds() (line 385 of /home/arezzo/domains/muziekvereniging-arezzo.nl/public_html/includes/common.inc).

Welkom op de vernieuwde website van Arezzo

Op onze website vindt u alle informatie over onze muziekvereniging Arezzo, een samenwerkingsverband tussen de muziekverenigingen St. Willibrord uit Boven-Leeuwen en Kunst Na Arbeid uit Puiflijk. Daarnaast vindt u ook informatie over de Drumcombinatie Afferden-Puiflijk.

Er is onder andere informatie over het lidmaatschap van onze vereniging, de repetities, muzieklessen voor jeugd en volwassenen en over onze activiteiten. Ook leuk is ons fotoalbum, waar de leukste foto's van onze optredens en andere activiteiten getoond worden.

Liefhebbers kunnen ook een duik nemen in de rijke historie van de oorspronkelijke muziekverenigingen, Kunst Na Arbeid uit Puiflijk en St. Willibrord uit Boven-Leeuwen.

Bestuur en leden van Muziekvereniging Arezzo

Direct naar het KNA 100 jaar

Jubileumboek

Wilt u alvast een boek bestellen? Vult u dan hier uw gegevens in, per exemplaar kost het boek € 25,00.
Lukt het niet om te bestellen? Verstuur dan een mail met uw gegevens naar secretariaat@muziekvereniging-arezzo.nl