Instructeur

Marcus Wiebenga heeft na 9 jaar als instructeur voor DCAP te hebben gestaan aangegeven te stoppen. Het laatste optreden met Marcus op de bok vond plaats op 9 november tijdens de Sla je Slag Cup 2013 in Ridderkerk. Hierbij werd de eerste prijs behaald wat voor Marcus een mooie afsluiting was.

20 november 2013 heeft Melvin Puijn het stokje van Marcus overgenomen.

Melvin Puijn is in 1982 geboren te Nijmegen, opgegroeid in Groesbeek en op zijn achttiende verhuisd naar het Duitse Kranenburg. In 2009 is hij verhuisd naar Huissen waar hij samen met zijn vrouw Margo, zoon Dave en dochters Jennifer en Nienke woont.
Zijn muziek carriére begon al op jonge leeftijd. Op zijn 4de kreeg hij zijn eerste drumstel van zijn vader die toen semi-beroepsdrummer was. Niet zo vreemd dat dit ook Melvins richting ging worden.
Hij begon als slagwerker bij fanfare Wilhelmina in Groesbeek, behaalde zijn D-diploma en begon op 15 jarige leeftijd met de instructie van slagwerkgroepen, waaronder Ons genoegen Amerongen waar hij na 4 jaar hard werken landskampioen mee is geworden op de marswedstrijden.
Daarnaast heeft hij in 2000 het diploma behaald voor instructeur medolische slagwerensembles.

Momenteel is Melvin instructeur bij Volharding Huissen, Slagwerkgroep Neerbosch-Oost Nijmegen en sinds november 2013 bij DCAP. Sinds 2008 staat hij ook voor de slagwerkgroep van het Vierdaagse Orkest waarmee zeer uiteenlopende popmuziek gebracht wordt in samenwerking met het combo en de zanggroep, meestal krijgt alles een speciale uitvoering.
Dat is dan ook het uitgangspunt van Melvin: "iets doen wat een ander nog nooit gedaan heeft".
De muziekstukken die op de lessenaar verschijnen bij het Vierdaagse Orkest komen dan ook allemaal van eigen hand. Ook de verkoop van zijn muziekstukken gaat goed, steeds meer slagwerkgroepen komen terecht bij Melvin voor zijn arragementen.

Verder speelt Melvin in bands en studio's. Al op 11-jarige leeftijd heeft hij zijn eerste coverband begeleid: een 11-mans formatie met blazers. Daarna heeft hij wat rondgezworven in eigenwerk bands waarmee hij ook veel in het buitenland heeft getourd. Erg leuk en leerzaam allemaal en heel veel rock and roll! Sinds 2008 is hij de vaste drummer en motor van coverband Noah.

Kortom een heel veelzijdige muzikant met veel perspectieven die ongetijfeld weer voor een veelbelovend muzikaal spektakel zorgen bij DCAP.