De data van onderstaande activiteiten kunt u vinden in de agenda.

Muzikale activiteiten o.a.:

Koningsdag
Dodenherdenking
Zomeravondconcerten
Kerstconcert/nieuwjaasconcert
Diverse themaconcerten

Niet muzikale activiteiten:

Rommelmarkt
In het voor- en najaar worden in zowel Boven-Leeuwen als Puiflijk twee rommelmarkten georganiseerd. De opbrengst vormt één van de belangrijkste inkomstenbronnen voor de vereniging. Voor de data van de komende rommelmarkten kunt u terecht in onze agenda.

Anjeractie
Ieder jaar in mei wordt door onze vereniging gecollecteerd voor het Prins Bernhard Cultuurfonds. Een derde van deze collecte gaat direct naar onze vereniging. Verder kunnen bij het Cultuurfonds subsidies worden aangevraagd.
Klik hier voor de website van het Prins Bernhard Cultuurfonds

Donateursactie
De donateursactie is opgezet om extra middelen te genereren voor de vereniging. Inwoners van Boven-Leeuwen en Puiflijk kunnen voor een zelf te bepalen bedrag donateur van de muziekvereniging worden.

Sponsor-actie
Naast de inwoners van beide dorpen, kunnen ook bedrijven via een sponsorovereenkomst bijdragen aan het instand houden van Muziekvereniging Arezzo. Als tegenprestatie zorgt de vereniging voor passende reclame voor haar sponsoren.

Appelactie
In Puiflijk is de appelactie inmiddels een bekend begrip. Voor een bescheiden bedrag kan een flinke zak appels gekocht worden.

Leden-BBQ, Fietstocht en feestavond
Naast inspanning tijdens de repetities is het belangrijk dat er ook ontspanning plaatsvindt. Op de zondag voorafgaand aan de eerste repetitie na de zomervakantie vindt de gezellige fietstocht en barbecue plaats.
Daarnaast organiseert de vereniging ook een jaarlijkse feestavond. Een avond gezellig borrelen met de leden van de vereniging, heel belangrijk voor de onderlinge band en natuurlijk buitengewoon gezellig. Vaak met een bepaald thema en altijd tot in de late uurtjes.

Data 2016

1 Oktober - Sla je Slag cup DCAP