Opleidingen

Cursus muziek

Leerlingen uit Puiflijk en Druten volgen de vervolgcursus muziek bij Stichting Muziekopleidingen Opmaat, de leerlingen uit Boven-Leeuwen bij De Stroming.

Elke leerling krijgt tijdens de vervolgopleiding het gekozen instrument kosteloos ter beschikking. Hij/zij moet dan wel lid worden van de vereniging en daarvoor contributie betalen. Ook is deze leerling lesgeld verschuldigd bij de instelling die de muzieklessen verzorgt.

Samenspel

Na het behalen van het A-diploma stromen leerlingen in het fanfareorkest of de slagwerkgroep in. Op deze manier leren de leerlingen ook het samenspel beheersen.