Dirigent

Foutmelding

• Deprecated function: implode(): Passing glue string after array is deprecated. Swap the parameters in drupal_get_feeds() (line 385 of /home/arezzo/domains/muziekvereniging-arezzo.nl/public_html/includes/common.inc).
  • Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2373 of /home/arezzo/domains/muziekvereniging-arezzo.nl/public_html/includes/menu.inc).

Hans Mooren is sinds 1 februari 2011 dirigent bij Arezzo uit Boven-Leeuwen/Puiflijk. Hij is afkomstig uit Swalmen, in Limburg en woont sinds 1979 met zijn vrouw en twee zonen in Ede. Hij studeerde directie bij Tijmen Botma, Piebe Bakker en Henk van Loo sr. In 2004 studeerde Hans af op trompet op het conservatorium te Utrecht alwaar hij studeerde bij Willem van der Vliet.

Hans is als beroeps bugelist verbonden aan het Fanfare Korps Koninklijke Landmacht Bereden Wapens (FKKL BW) te Vught vanaf 2005. Hiervoor speelde hij trompet bij het Trompetter Korps Bereden Wapens (TKBW) te Amersfoort.

Als dirigent heeft hij voor Showorkest ViJos te Bussum en voor Fanfarekorps Irene te Ederveen gestaan. Thans dirigeert hij naast Arezzo ook nog Fanfarekorps Ontwaakt uit Hattem.

Hans heeft naast de muzikaliteit vooral het plezier in muziek maken hoog in het vaandel staan en probeert dit zoveel mogelijk over te dragen op zijn orkesten.