Commissies

Naast het bestuur zijn er diverse commissies actief binnen de muziekvereniging. Voor een actieve vereniging als Muziekvereniging Arezzo is dit natuurlijk erg belangrijk. Tenzij anders aangegeven, gaat contact via ons secretariaat.

• Muziekcommissie
    Deze commissie verzorgt samen met de dirigent het repertoire van het fanfareorkest en beheert het muzikale archief.
  • Programmacommissie
    De programmacommissie verzorgt het muzikale programma van het fanfareorkest, zoals concerten en andere optredens.
  • Rommelmarktcommissie(s)
    Vier maal per jaar worden er door de twee commissies rommelmarkten georganiseerd, twee maal per jaar in Puiflijk en twee maal per jaar in Boven-Leeuwen. Daarnaast worden met enige regelmaat boekenmarkten in beide dorpen georganiseerd.
  • Commissie Financiën
    De commissie financien tracht door het organiseren van diverse acties een gezonde financiële basis voor de vereniging te waarborgen. Hierbij valt onder andere te denken aan (het opzetten van) een donateursactie of een bedrijfs-sponsoractie.
  • Commissie Jeugd & Werving
    Een goede aanwas van nieuwe leden is een voorwaarde om de continuïteit van onze vereniging te waarborgen. Vandaar dat na de keuze van de nieuwe naam Arezzo voor onze muziekvereniging met ingang van het muziekjaar 2007-2008 een nieuwe commissie is gevormd onder de naam Jeugd en Werving. Het doel van de commissie is:
    • het werven van nieuwe leden, jeugdige of oudere leerlingen;
    • het monitoren van deze leerlingen tijdens hun muzikale opleiding;
    • en er voor te zorgen dat de leerlingen in opleiding binding houden met de muziekvereniging.
    De commissie bestaat uit drie leden, namelijk Lidy van der Donk en Leo Reijers en Rianne Brocker. Contactpersoon namens de commissie is Leo Reijers, tel. 0487-513243.
Naast deze commissies zijn er ook nog diverse andere commissies actief. Hierbij valt te denken aan de kledingcommissie, de activiteitencommissie of het comité appelactie.